Bli en del av familjen här på Peter Myndes Backe vid Slussen

 

I rollen som receptionist/kontorsassistent på Granath är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du ser till att lokalerna är i toppskick och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande. Du ansvarar för förberedelser inför möten (kaffe, uppdukning och ev. förtäring). I receptionen ansvarar du för kontorets inkommande samtal samt sedvanliga receptionssysslor; exempelvis bud och post, leverantörsfakturahantering, beställningar som kontorsmaterial, dagligvaror, mobiltelefoni, lokalvård och prenumerationer. Det finns stor möjlighet att driva egna projekt för att kontinuerligt utveckla kontoret.

I en serviceroll är det viktigt att du är positiv, bidrar till god stämning och kan bjuda på dig själv. Vi söker vi någon som brinner för service och trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad! Eftersom du kommer driva och styra dina egna arbetsuppgifter så ställs det krav på att du kan arbeta självständigt, tar egna initiativ och är flexibel. För att lyckas i den här rollen behöver du vara bra på att samarbeta och en god kommunikatör. Vidare krävs det att du är noggrann, har hög integritet, är stresstålig och att du ser lösningar istället för problem.

Vi ser gärna att du har minst ett par års erfarenhet från reception, kontor och administrativa arbetsuppgifter. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska samt behärskar Office paketet mycket väl. Körkort är ett krav.

Kan detta vara du eller någon du känner? Skicka din ansökan - i vilken du kort beskriver dig själv, vad du har arbetat med samt några ord om varför just du skulle passa bra hos oss - samt din CV till jobb@granathreklam.se . Ju snabbare desto bättre men senast 31 oktober.